משרד רואי חשבון
073-2400700

בקרה וניהול תקציב וביצוע

בקרה וניהול תקציב וביצוע

אנחנו במשרד רואי החשבון דרין טרגל ושות', מעמידים לרשותכם מגוון נרחב של שירותים כלכליים המיועדים לצרכי צמיחת בית העסק והפיכתו לעסק יציב ומשגשג. בין יתר השירותים הכלכליים המוצעים לכם במחלקה הכלכלית הפועלת במשרד תוכלו למצוא שירות מקצועי העוסק בבקרה וניהול התקציב של חברתכם.

תקציב הינו כלי ניהולי חשוב בכל חברה או עסק עם הכנסות והוצאות, התקציב הינו ביטוי לתוכניות ולצפי של החברה לגבי הכנסות וההוצאות לתקופה מוגדרת. התקציב מסייע מאוד בתכנון, שליטה על הביצוע, בקרה ופיקוח על ביצועי החברה, קביעה ועמידה ביעדים, כלי למידה והסקת מסקנות לעתיד.

הבקרה התקציבית נעשית באמצעות השוואה בין התקציב שנקבע מראש לבין הביצוע בפועל, באמצעות הבקרה התקציבית ניתן לפקח ולבקר על העלויות, לבדוק את העמידה ביעדים שנקבעו ולראות סטיות ונתונים חריגים היכולים להצביע על טעויות אנוש, בזבוז, מעילה.

כמשרד רואי חשבון מוביל בתחומו, אנחנו במשרד רואי החשבון דרין טרגל ושות', מעמידים לרשותכם באמצעות המחלקה הכללית במשרד שירות של בקרה וניהול תקציב, השירות כולל הכנסת התקציב בהתאם לאופי וצורכי החברה, ביצוע הבקרה התקציבית, ניתוח הנתונים העולים מהבקרה התקציבית כולל למידת הנתונים החריגים ובחינה מדוקדקת של הסיבות שהובילו לסטיות אלו, הסקת מסקנות לעתיד ובמידת הצורך בניית תקציב חדש. הבקרה התקציבית יכולה להיעשות אחת לחודש, רבעון או בסיום אבן דרך בפרויקט הכל בהתאם לצרכים הספציפיים של חברתכם.

הידע המקצועי והניסיון העומד לרשותנו בבניית תקציבים מסוגים שונים ולמגוון רחב של תחומי עיסוק מאפשר לכם ליהנות משירות של בקרה וניהול תקציב ברמה הגבוה והמקצועית ביותר המותאם לצרכים הספציפיים שלכם. רוצים גם אתם ליהנות משירות של בקרה וניהול תקציב? אנו מזמינים גם אתכם ליצור עמנו קשר.