משרד רואי חשבון
073-2400700

מתן שירותי ייעוץ וליווי עסקי

מתן שירותי ייעוץ וליווי עסקי

עולם העסקים המודרני, התחרותי והתובעני, מחייב את כלל אנשי העסקים שבינינו, להתמודד עם מגוון נרחב של אתגרים ברמת הניהול השוטף. אתגרים אלו חולשים על כל תחומי הפעילות של בית העסק, החל מניהול משאבי האנוש, דרך בדיקת כדאיות עסקית לכל מהלך עסקי כזה או אחר בו מעורב בית העסק ועד להתמודדות השוטפת עם כלל ההיבטים הכלכליים של בית העסק.

אצלנו במשרדי רואי החשבון דרין טרגל ושות', תוכלו ליהנות משירותי ייעוץ וליווי עסקי. המותאמים באופן פרטני לכל סוגי העסקים ולכל בית עסק בנפרד, והם מוענקים לכם על ידי צוות יועצים מוביל הפועל במחלקה הכלכלית של משרדנו.

שירותי הייעוץ והליווי העסקי המוענקים לכם על ידינו, חולשים על כל תחומי הפעילות העסקית בה אתם עוסקים והם מתמקדים בכל הסוגיות הניהולית המלוות את פעילותכם העסקית. במקביל, שירותי הייעוץ והליווי העסקי שלנו מתמקדים בכל ההיבטים הכלכליים הנלווים לניהול בית העסק, והם מיושמים באמצעות סדרת פגישות המתקיימות אל מול כל מקבלי ההחלטות בבית העסק. בנוסף לייעוץ השוטף בכל הנוגע לניהול בית העסק ברמה הכלכלית, צוות הייעוץ הכלכלי שלנו בודק עבורכם ובוחן יחד איתכם כל עסקה חדשה בה אתם מעורבים וכל עסקה עתידית אותה אתם שוקלים לקיים.

אנחנו במשרד רואי החשבון דרין טרגל ושות', מאמינים שצמיחה כלכלית יכולה להתקיים רק לאחר קבלת החלטות מושכלת, נכונה ואמיצה, וכפועל יוצא מכך, אנו מעמידים לרשותכם את כל הכלים המקצועיים אשר יאפשרו לכם לקבל את ההחלטה העסקית הנכונה ביותר עבורכם. הידע המקצועי העומד לרשותנו בתחומי הכלכלה, החשבונאות והבנקאות בשילוב המוניטין אותו צברנו לאורך השנים, הוא זה המבטיח לכם שירותי ייעוץ וליוויי עסקי ברמה הגבוהה ביותר ועל הצד המקצועי ביותר.