משרד רואי חשבון
073-2400700

אישורי רואי חשבון ודוחות מיוחדים

אישורי רואי חשבון ודוחות מיוחדים

כמשרד רואי חשבון מוביל, אנחנו ב-דרין טרגל ושות', מעמידים לרשות לקוחותינו שירותי הנפקת אישורים ודוחות מיוחדים המיועדים למגוון נרחב של צרכים עסקיים. האישורים והדוחות המיוחדים המונפקים על ידינו מיועדים בין היתר לצרכי גיוס אשראי מהגופים הבנקאיים בישראל, לצרכי השתתפות במכרזים ממשלתיים, לצרכי ביסוס טענות משפטיות ועוד.

בכל אחד מהמקרים בהם אנו נדרשים להעמיד לרשות אחד או אחת מלקוחותינו, אישורי רואי חשבון ודוחות מיוחדים, אנו פועלים בהתאם לתקן ביקורת 7 בדבר דוחות מיוחדים אשר פורסם על ידי לשכת רואי החשבון בישראל.

אנחנו במשרד רואי החשבון- דרין טרגל ושות', מקיימים את הבדיקות המקדימות הנדרשות לצרכי הנפקת הדוח או האישור, וזאת בהתאם לאופן ייעודו של האישור או הדוח המיוחד, ובהתאם לתקני הביקורת שנקבעו על ידי לשכת רואי החשבון.

שירות הנפקת הדוחות והאישורים מיושם באמצעותה של המחלקה לביקורת הפועלת במשרדנו, וזאת לצרכי הזנת נתוני הלקוח וקיצור הליכי הבדיקה הנדרשים לצרכי הנפקת האישור או הדוח המיוחד. בדומה לכל שירות אחר המוענק לקהל לקוחותינו ידי המחלקה לביקורת, גם שירותי הנפקת אישורי רואי חשבון ודוחות מיוחדים מבוצעים על ידי צוות רואי חשבון ומתמחים בעלי ניסיון רב.

במידה וגם אתם נזקקים להנפקת דוח מיוחד לצרכי גיוס אשראי, השתתפות במכרז ממשלתי, הצטרפות למאגר נותני שירות או ספקים או כל צורך עסקי אחר המחייב אתכם בהנפקת אישורי רואי חשבון או דוחות מיוחדים, אנו נשמח לעמוד גם לרשותכם, ולספק לכם את שירותינו המקצועיים גם במקרים ואינכם נמנים על מעגל הלקוחות הקבוע שלנו. אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.