משרד רואי חשבון
073-2400700

חו"ד מומחה לבתי משפט

חו"ד מומחה לבתי משפט

הגשת חוות דעת מומחה לבתי המשפט

אנו ב-דרין טרגל ושות', מעמידים לרשותכם ניסיון רב שנים בכל הנוגע להגשת חוות דעת מומחה לבתי המשפט בתחום הכלכלי או בתחומי החשבונאות. חוות דעת מומחה לבתי משפט המוגשות מטעם משרדנו, מותאמים לדרישות המינוי מטעם בית המשפט, והם מגובים במתן תשובות מקצועיות לסוגיות שונות הנדרשות לצורך הבהרה משפטית במידת הצורך. כסמכות מקצועית החתומה על חוות הדעת המוגשות מטעמנו לבתי המשפט, אנחנו במשרד רואי החשבון דרין טרגל ושות', מחויבים גם למתן עדות או חקירה נגדית במידת הצורך.

חוות הדעת המקצועיות המוגשות על ידינו לבתי המשפט, מיועדים למגוון נרחב של ערכאות משפטיות, החל מערכאות משפטיות העוסקות במחלוקות עסקיות או כספיות המתעוררות בין חברות ועסקים ועד לערכאות משפטיות במסגרת הליכי גירושין, וזאת במקרים בהם אנו נדרשים להגיש חו"ד מומחה לבית המשפט בכל הנוגע לעריכת איזון משאבים בין בני הזוג.

חוות הדעת המוגשות על ידינו לבתי המשפט מבוססות על בדיקות כלכליות ובדיקות חשבונאות המיושמות על ידינו בהתאם לדרישות המינוי ובהתאם לאופי המחלקות בה אנו נדרשים לנקוט עמדה ולהביע את חוות דעתנו המקצועית.

שירותי עריכת חוות הדעת מוענקים על ידינו בהתאם לכל דרישה או מינוי המגיע למשרדנו מגופים מוסדיים וממשלתיים, גורמים עסקיים, עורכי דין, בוררים, מגשרים ומנהלי עזבון.

אם גם אתם נדרשים לחוות דעת מומחה בתחום הכלכלי או החשבונאי, צרו עמנו קשר ותוכלו ליהנות מפגישת ייעוץ מקדימה וללא כל התחייבות מצדכם.