משרד רואי חשבון
073-2400700

הנהלת חשבונות לחברות ויחידים

הנהלת חשבונות לחברות ויחידים

כמשרד מוביל בתחום הנהלת חשבונות, אנחנו בדרין טרגל ושות', מעמידים לרשותכם מגוון נרחב של שירותי הנהלת חשבונות באמצעות מיקור חוץ. שירותים אלו מיועדים בעיקר לכל אותם עסקים וחברות אשר אינם מעוניינים להעסיק מטעמם מנהל חשבונות במשרה חלקית או מלאה.

אנחנו ב-דרין טרגל ושות', מעמידים לרשותכם שירות הנהלת חשבונות מקצועי, אדיב ומעודכן לחברות ויחידים (עצמאיים), שירות זה מוענק לכם במסגרת שירותי הנה"ח כפולה או שירותי הנה"ח חד צידית.

במערכת הנהלת החשבונות הממוחשבת נרשמים כל הפעילות הכספית של העסק, רישום הנהלת החשבונות הינו חובה החלה על כל עסק בישראל בהתאם להוראות ניהול הספרים הרלוונטיים לגביו, זהו הנדבך הראשון והבסיסי

בהנהלת החשבונות, במסגרת זאת מוענקים לכם בין היתר השירותים הבאים:

 

הנהלת החשבונות משמשת גם ככלי ניהולי חשוב ביותר לעסק שלכם, במסגרת זו אנחנו מענקים לכם בין היתר השירותים הבאים:

 

שימוש נוסף שיש בהנהלת החשבנות הינו כלי סיוע פיננסי נדבך זה לעיתים קריטי להישרדותו של העסק, במסגרת זו אנחנו מענקים לכם את השירותים הבאים:

 

שירותים אלו ועוד מגוון נרחב של שירותים המוצעים לכלל לקוחותינו במסגרת מחלקות השירות הנוספות הפועלות במשרד מותאמים באופן אישי ובהתאם לצרכים הספציפיים שלכם.

שירותי הנהלת חשבונות לחברות ויחידים (עצמאיים) במשרד רואי החשבון דרין טרגל ושות', מוענקים לכם על ידי צוות מקצועי ומנוסה המורכב מיועצי מס, מנהלי חשבונות חשבי שכר ומתמחים, כל הפעילות של מחלקת הנהלת החשבונות נמצאת בפיקוח של רואי חשבון בכירים הזמינים לכם בכל עת.

אנחנו ב-דרין טרגל ושות', מקפידים על מתן שירות מקצועי, איכותי, מהיר ויעיל, וכל זאת תוך כדי מתן שירות ויחס אישי לכל אחד ואחת מלקוחותינו. לרשותכם, מערך שירות מקצועי המאפשר לכם ליהנות ממענה מידי לכל עניין הנלווה לתחום הנהלת החשבונות, לרבות תחום הביקורת והיבטי המיסוי השונים.

כחלק בלתי נפרד משירותי המחלקה להנהלת חשבונות ושכר במשרדנו, אנו מאפשרים לכם ליהנות ממגוון נרחב של שירותי ייעוץ המותאמים באופן אישי להיקף פעילותיכם העסקית. במידה וגם אתם רוצים להבטיח לעצמכם שירותי הנהלת חשבונות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, אנו מזמינים גם אתכם להכיר מקרוב את צוות המחלקה ואת מכלול השירותים המוצעים לכם.