משרד רואי חשבון
073-2400700

ייעוץ ותכנון מס מורכבים

ייעוץ ותכנון מס מורכבים

תכנון מס המהווה הליך חוקי בעזרתו ניתן להפחית את תשלומי חבות המס, תכנון המס מבוצע במשרדנו על ידי רואי חשבון ויועצי מס בכירים העוסקים בתחום דיני המס בישראל מזה שנים רבות. תכנון המס המיושם על ידינו הינו הליך מקצועי התואם את חוקי המיסוי בישראל, וכפועל יוצא מכך, יועצי המס שלנו מעמידים לרשותכם מגוון אפשרויות להפחתת תשלומי המס בהתאם לחוק ובהתאם לכל תקנות החוק והכל כפוף לאופן הפעילות של העסק שלכם ובהתאם לנתונים הספציפיים של כל אחד מלקוחותינו, חשוב לציין כי תכנון מס יכול להיות במגוון רחב של סוגיות הרלוונטיות למס הכנסה, מיסוי מקרקעין ומס ערך מוסף.

שירותי הייעוץ ותכנוני מס המיושמים על ידינו, מיועדים לכל אחד ואחת מכם המעוניין לבחון אפשרות להפחתת תשלומי המס, או לחילופין, לכל אחד ואחת מכם המתמודד עם מצב עסקי, כלכלי או משפטי מורכב בנוגע לסוגיות מס כאלו ואחרות, ניתן לומר כי כמעט לגבי כל עסקה משמעותית ניתן להפחית את נטל המס הנובע ממנה על ידי תכנון מס נכון, ולכן החשיבות הרבה לבצע את תכנון המס עם אנשי מקצוע מנוסים עוד לפני ביצוע העסקה. לרשותכם, צוות יועצים המורכב מרואי חשבון ויועצי מס בעלי ניסיון רב שנים. צוות זה מעמיד לרשותכם מגוון נרחב של פתרונות מיסוי המותאמים לסוגיית המיסוי עמה אתם מתמודדים.

מחלקת המיסוי במשרדנו והיועצים שלנו מלווים אתכם לאורך כל שלבי העסקה ובוחנים את משמעויות המיסוי בכל שלב, החל מתכנון המס לפני ביצוע העסקה ועד, אם צריך, בהתמודדות מול רשויות המס לגבי אופן המיסוי של העסקה.

במקביל, מחלקת המיסים במשרדנו, מעמידה לרשותכם שירותי ייעוץ מס לפרישה מהעבודה. שירותים אלו מיועדים לשכירים העומדים לקראת פרישה מעבודתם וחבות המס הנדרשת מהם הינה גבוהה. במקרים אלו, אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מסלולי מיסוי שונים אשר נועדו לצרכי הפחתת חבות המס. מסלולים אלו כוללים בין היתר: דחיית תשלומי המס בפרישה ומשיכת מענק פטור ממס והיתרה לפריסת פיצויים או רצץ קצבה. מסלולי המיסוי המוצעים לכם במסגרת מסלולי הפרישה נועדו להבטיח לכם תשלום חבות מס מינימאלית ככל הניתן, וזאת בהתאם לתקנות החוק בישראל.

רוצים לדעת יותר על הליכי ייעוץ ותכנוני מס במצבים עסקיים מורכבים? רוצים לבחון את אפשרותכם להפחתת תשלומי חבות המס? אצלנו במחלקת המיסים ב-דרין טרגל ושות', תוכלו ליהנות משירותי ייעוץ מס ושירותי תכנוני מס המוענקים לכם על ידי צוות יועצים בכיר ומנוסה. אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר עוד היום, וליהנות ממגוון נרחב של פתרונות מיסוי יצירתיים המותאמים לכם באופן ספציפי.