משרד רואי חשבון
073-2400700

ייצוג מול מס הכנסה, מס ערך מוסף וביטוח לאומי

ייצוג מול מס הכנסה, מס ערך מוסף וביטוח לאומי

אנחנו במשרד רואי החשבון דרין טרגל ושות', מעמידים לרשותכם מגוון נרחב של פתרונות בכל הנוגע לסוגיות כאלו ואחרות המתעוררות אל מול רשויות המס וביטוח לאומי. פתרונות אלו מוענקים לכם על ידי מחלקת המיסים במשרד אל מול רשויות המס וביטוח לאומי, וכל זאת לאחר חתימת הלקוח על טופס ייפוי כוח המקנה לנו את האפשרות לייצגו.

במהלך שנות הפעילות הרבות של המשרד צברנו ניסיון רב ומוכח של ייצוג הלקוחות בדיוני שומה מול רשויות המס, בדיונים אלו מצליח משרדנו להגיע לתוצאות משביעות רצון עבור לקוחותינו, הצלחה זו מקורה בתכנון מס נכון ובהגשת הדוחות באופן הרצוי כמו גם בניסיון הרב שצברנו וביכולת לנהל דיונים אלו בצורה מיטבית עבור לקוחותינו.

מעבר לייצוג של לקוחותינו בדיוני השומות, שירותי הייצוג שלנו מיושמים מול רשויות המס ואל מול המוסד לביטוח לאומי גם באופן שוטף לאורך כל תקופת פעילותכם העסקית. בין יתר שירותי הייצוג המוענקים על ידינו תמצאו:

ועוד מגוון נרחב של שירותי ייעוץ המוענקים לחברות ויחידים (עצמאיים) בכל הנוגע להתנהלותם מול רשויות המס וביטוח לאומי בכל נושא!

אנחנו במשרד רואי החשבון דרין טרגל ושות', עושים שימוש במערכת שע"מ (שירות עיבוד נתונים ממוחשב), המאפשרת לנו גישה ישירה למחשבי רשויות המס וביטוח לאומי. מערכת זו מאפשרת לנו לנהל בעבור לקוחותינו את כל ענייניהם אל מול רשויות המס וביטוח לאומי באמצעות המחשב, דבר המייעל ומקצר את הליכי הטיפול.

במקביל לשירותי הייצוג המוענקים לכם על ידי מחלקת המיסים הפועלת במשרדנו, תוכלו ליהנות גם משירותי ייעוץ ותכנון בנוגע לסוגיות מס מורכבות. רוצים לדעת יותר על שירותי הייצוג שלנו מול רשויות המס וביטוח לאומי? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר.