משרד רואי חשבון
073-2400700

שירותי מיסוי בינלאומי

שירותי מיסוי בינלאומי

בשנת 2003, לאחר אימוץ מסקנותיה של ועדת רבינוביץ לרפורמה במיסוי הישיר בישראל, הוחלט על מעבר משיטת מיסוי טריטוריאלית לשיטת מיסוי פרסונאלית שבמסגרתה כל חברה או יחיד תושב ישראל חייבים במס על כלל הכנסותיהם בין אם ההכנסה מופקת בישראל ובין אם ההכנסה מופקת במדינות מעבר לים.

השינוי ברפורמת המיסוי לצד התפתחות הכלכלה הגלובלית הובילה לכך שיותר ויותר ישראלים מקיימים קשרים עסקיים עם גופים, ארגונים וחברות מחוץ לגבולות ישראל, דבר המחייב כל אחד ואחת מהם קבלת ייעוץ וליווי בתחום המיסוי הבינלאומי. כמשרד ראיית חשבון מוביל, אנחנו ב-דרין טרגל ושות', מעמידים לרשותכם מגוון נרחב של שירותי מיסוי בינלאומי המיועדים לתאגידים, חברות ויחידים המקיימים פעילות עסקית מחוץ לגבולות ישראל. שירותי המיסוי שלנו בכל הנוגע למיסוי בינלאומי כוללים בין היתר:

ועוד מגוון נרחב של שירותי ייעוץ מס המותאמים לאופי הפעילות העסקית אותה אתם מקיימים מחוץ לגבולות ישראל.

בדומה לכל שירות אחר המוצג לכם במחלקה למיסים במשרדנו, גם במסגרת שירותי מיסוי בינלאומי אנו מעמידים לרשותכם צוות יועצים בכיר, מקצועי ומנוסה, בנוסף לצוות היועצים הקיים במשרד, אנו מצויים בקשרי עבודה עם משרדי עורכי הדין הבכירים ביותר בתחום המיסוי הבינלאומי ובמידת הצורך אנו מפנים את הלקוח למשרדים וחברות בינלאומיות המתמחות במתן שירותים פיננסים בחוץ לארץ וכן בדיני מיסוי במדינות הרלוונטיות

שירותי המיסוי הבינלאומי המוצעים לכם במשרדנו מותאמים באופן פרטני לאופי הפעילות העסקית אותה אתם מקיימים מעבר לים ובהתאם לזהות המדינות בהן מתקיימת פעילותכם העסקית. רוצים לדעת יותר על שירותי המיסוי הבינלאומי המוצעים לכם במשרדנו? אנו מזמינים גם אתכם ליצור עימנו קשר.