רשות המסים את מאפשרת לזמן תורים לקבלת שירות פרונטלי במשרדי הרשות באמצעות אפליקציית my visit

רשות המסים את מאפשרת לזמן תורים לקבלת שירות פרונטלי במשרדי הרשות באמצעות אפליקציית my visit

20.07.21 – רשות המסים את מאפשרת לזמן תורים לקבלת שירות פרונטלי במשרדי הרשות באמצעות אפליקציית my visit

כחלק משיפור השירות, הרחיבה רשות המסים את האפשרות לזמן תורים לקבלת שירות פרונטלי במשרדי הרשות באמצעות אפליקציית my visit. החל מה-20.7.21 ניתן לזמן תורים גם למשרדי מע"מ ומיסוי מקרקעין, בנוסף לאפשרות הקיימת לזמן תורים למשרדי מס הכנסה.

משרדי מס הכנסה – ניתן לזמן תור בנושאים החזר מס, תיאום מס, ועדות רפואיות, קופות גמל ופיצויים.

משרדי מע"מ  – ניתן לזמן תור למחלקת שירות לקוחות  בנושאים: פתיחה וסגירת תיק, החזרים, דיווח מפורט, דו"ח מתקן, חשבונית אוטונומיה, עוסק פטור, סיסמה אישית.

מחלקת גבייה ואכיפה – ניתן לזמן תור בנושאים: בירור ותשלום חובות, הסדר תשלומים עיקולים, המחאות שלא כובדו, דוחות שלא הוגשו, קנס מנהלי ופש"ר, פירוקים וכינוסים.

משרדי מיסוי מקרקעין  – ניתן לזמן תור למחלקת גבייה ואכיפה בנוגע להסדר תשלומים למוזמנים ובנוגע לביטול עיקולים למוזמנים.

לזימון תורים